Hoppa till sidans innehåll

Följ sidan "2021"

Fyll i namn och e-postadress nedan för att följa denna sida. Ett e-postmeddelande kommer då att skickas till dig när något nytt publiceras på sidan.

2021


(2021-09-21 11:16)
Sofie Svensson finns tillgänglig även i vinter för att hjälpa till med inspiration och utveckling ute i föreningarna.
 
(2021-09-21 10:56)
Under årsmötet/tinget på Vrigstad Värdshus uppmärksammades två personer från Småland som har gjort avtryck i skidsverige!
 
(2021-08-25 11:23)
Onsdag 8/9 är det dags för årsmöte på Vrigstad Värdshus. Även i år kommer årsmötet att kombineras med ting.
 
(2021-07-09 14:40)
Sommar, sol och semester...Kansliet är stängt under v. 28 - 31. Vi önskar er alla en riktigt skön sommar!!
 
(2021-07-09 12:47)
Åremötet som även i år kommer att kombineras med ting är inplanerat till onsdag 8/9 kl. 17.30 i Vrigstad. Boka in datum redan nu så kommer mer information framöver.
 
(2021-06-03 17:40)
Nu kan äntligen träffas och ha läger igen!
 
(2021-05-27 15:22)
Nu kan alla ni ungdomar göra något mer än att bara träna när ni tränar!
 
(2021-04-22 17:08)
Svensk skid- och snowboardsport ska inte bara vinna medaljer, vi ska även ha Sveriges och världens bästa föreningar. Eller hur! Följ med oss på Tour2026 och racet mot våra gemensamma mål.
 
(2021-04-01 10:40)
Snön är borta och våren står för dörren. Vi önskar er alla en riktigt Glad Påsk!
 
(2021-03-22 10:21)
Även i vår tvingas vi att ställa in vårt skidting som brukar vara i mitten av april.
 
(2021-02-26 15:19)
Efter att regeringen tidigare i veckan kom med nya restriktioner, har SSF nu meddelat vad detta innebär för skidåkningen.
 
(2021-02-15 10:19)
Junior-VM i Vuokatti är nu slut och vilket VM det blev för Landsbros Moa Hansson!
 
(2021-02-09 13:08)
Stort GRATTIS till Moa Hansson som precis tog silver i sprint på junior-VM i Finland!
 
(2021-02-04 12:53)
Solen skiner på vintervita träd, minusgraderna biter i kinderna och naturen är täckt av snö. Kan det bli bättre vinter än så?!
 
(2021-01-29 16:15)
Efter ett uppehåll i höstas är Smålands Skidstjärna åter igång!
 
Blå sidopuff SSF TA
Blå sidopuff Skidor vill
idrottslyftet_316x103
FIS_316x103

 

Postadress:
Smålands Skidförbund
Christina Steinwall, Burseryd 5
576 91 Sävsjö

Kontakt:
Tel: [saknas] Information
E-post: smaland@skidor.com

Se all info